
kävin tänään kaupungilla vähän hengailee, oli todella tylsä päivä. kuolasin nuita reebokkeja varmaa tunnin eräässä liikkeessä. pinkit on ihanat ! bongasin noi jo aikoi sitten, mut ei oo ollu oikee varaa ostaa, tai no oikeestaa oon ostellu vaa ihan kaikkee muuta turhaa vaik tarvisinki jotkut tuollaiset sneakersit. turhauttaa ku meen tuhlaa varojani, joita ei todellakaan ole paljoa, todella turhiin ostoksiin vaikka tarvitsisin oikeasti kaikkea ihan muuta. otin viime viikolla loparit eikä rahaa nyt näytä olevan tulossa. vanhemmat eivät kuulemma enään tarjoo mulle mitään, olenhan "jo" 16vuotias ja mitäs otin loparit, ne jankuttaa. pitäisi tuota varmaan etsiä uusi työpaikka.
Kommentit